Degustacje whisky

Degustacje whisky dla firm z wiodącym ekspertem świata whisk(e)y! 

 

Zapytania ofertowe: 

Dominika Lewandowska

Koordynator Eventów w Miler Spirits

tel. 735 975 212 | zadzwoń pod 735 975 212
e-mail: dlewandowska@milerspirits.com

 

Kim jest Tomasz Miler? 

Przedsiębiorca, content creator, pasjonat alkoholi mocnych i eleganckiego, ale nowoczesnego, stylu życia. Po latach kariery zawodowej jako tłumacz konferencyjny stworzył odnoszące sukces marki Miler Spirits i Miler Menswear, z którymi konsumenci mogą obcować dzięki komunikacji online, a także w luksusowym salonie przy ul. Podgórnej 4 w Poznaniu.

Tomasz Miler regularnie odwiedza destylarnie w Szkocji i USA, posiada też rozbudowane relacje branżowe i bardzo szerokie relacje konsumenckie w świecie miłośników degustowania alkoholi leżakowanych.

Dlaczego degustacje z Tomasze Milerem są wyjątkowe?

Wykształcenie (biotechnolog po UP Poznań i tłumacz konferencyjny po STiJO UAM) pozwala Tomaszowi Milerowi na prowadzenie degustacji nie tylko na najwyższym poziomie wiedzy merytorycznej, ale także w sposób ponadprzeciętnie komunikatywny, mówiąc o rzeczach trudnych w sposób przystępny, zrozumiały i absorbujący dla uczestników co gwarantuje dobrą zabawę !

Umiejętności oratorskie Tomasza Milera łatwo sprawdzić online. Kanały social media Tomasza Milera przyciągnęły łącznie ponad milion subskrybentów generując dziesiątki milionów wyświetleń! Oto przykład video, które zebrało w serwisie YT ponad 1.200.000 wyświetleń.

Dlaczego wystąpienia Tomasza Milera są warte uwagi?

Grupa docelowa, do której trafia Tomasz Miler: 94% to mężczyźni, wśród których 72% to osoby w wieku 25-54.

Jeśli pomyśleli Państwo o degustacji whisk(e)y, prawdopodobnie to grupa docelowa, która pokrywa się z gośćmi Państwa eventu!

Wartością dodaną jest wysokie prawdopodobieństwo, że Państwa goście już znają prowadzącego.

Najlepszą rekomendacją degustacji Tomasza Milera jest odbywające się każdego roku „Miler Tour”, czyli tournée degustacyjne po całej Polsce, w trakcie którego pomimo kosztownych biletów, sale zapełniają się nawet trzy razy dziennie w 10 miastach Polski od Krakowa po Białystok.

Tomasz Miler posiada duże doświadczenie w występowaniu publicznym również poza światem whisk(e)y i alkoholi leżakowanych. Poniżej zdjęcie z wystąpienia w trakcie konferencji I <3 Marketing, która nieoficjalnie nazywana jest „Mistrzostwami Polski w Marketingu”. Tomasz Miler jest zwycięzcą jednej z edycji i laureatem kilku innych. Jego wystąpienie na tej konferencji obejrzeć można tutaj.

Degustacje whisky dla firm po angielsku

Jako absolwent grupy konferencyjnej słynnej szkoły tłumaczeniowej STiJO UAM i praktyk tłumaczeń symultanicznych i konsekutywnych, Tomasz Miler biegle włada językiem angielskim doskonale odnajdując się w świecie korporacyjnym na poziomie międzynarodowym. Jego umiejętności językowe ocenić można choćby w poniższym video gdzie wraz z Arnaud Lesgourgues, właścicielem destylarni Chateau de Laubade w regionie Bas w Gaskonii, degustuje armaniak z rocznika 1910.

Innym przykładem video nagranego w języku angielskim jest rozmowa z odznaczonym przez Królową Elżbietę II Orderem Imperium Brytyjskiego Jimem Beveridgem, autorem kompozycji Johnnie Walker Blue Label i wieloletnim mistrzem kupażu tej marki.

Tomasz Miler jest także autorem bestsellerowej książki o whisk(e)y (15.ooo sprzedanych egzemplarzy).

Warto dodać…

  • Artykuły Tomasza Milera przez lata pojawiały się w prasie branżowej i mainstreamowej (m.in. Forbes Life, SlowLife, czy Rynki Alkoholowe).
  • Tomasz Miler utrzymuje bezpośrednie relacje z wieloma dużymi markami i producentami alkoholi w Polsce, Szkocji, USA, Francji i Gruzji dzięki czemu doskonale zna branżę alkoholową.
  • Choć kanał YT Milera prowadzony jest w większości w języku polskim, jest on jednym z największych kanałów w tej kategorii na świecie!
  • Tomasz Miler regularnie publikuje wyniki analiz sensorycznych nowych whisky.

Jaka atmosfera panuje na degustacjach?

To istotne żeby degustacje whisky dla firm prowadziła osoba kompetentna merytorycznie, która porwie widownię złożoną z członków zarządu, pracowników lub najlepszych klientów. Nie można jednak zapominać, że dobry event to rozrywka. To dlatego udana degustacja nie może przypominać wykładu akademickiego. Odpowiednia mieszanka wiedzy merytorycznej i dobrego humoru jest kluczem do sukcesu.

Podczas degustacji z Tomaszem Milerem, uczestnicy w przystępny sposób poznają sposoby degustacji whisky, które okraszone będą wieloma ciekawostkami i minidoświadczeniami ukazującymi fizjologię narządów węchu i smaku w sposób łatwy lekki i przyjemny.

Techniki poznane podczas degustacji można wykorzystywać już zawsze niezależnie od tego z jakim alkoholem starzonym ma się do czynienia.

Degustacje whisky dla firm – ile osób może brać udział?

Zależy to głównie od fantazji klientów i rangi degustujących. Wśród swoich degustacji Tomasz Miler realizował spotkania, w których udział brało od kilku do tysiąca osób.

Czy możliwa jest współpraca z restauracją?

W segmencie B2B, Tomasz Miler współpracuje wyłącznie z firmami i instytucjami, które organizują zamknięte eventy dla kompletnej grupy zdefiniowanej w momencie składania zapytania ofertowego.

Dysponując osobną formułą biletowanych degustacji otwartych, zasadniczo nie podejmujemy współprac z lokalami gastronomicznymi.

Czy degustacja może się odbyć na terenie prywatnej nieruchomości?

Nie. Tomasz Miler prowadzi degustacje wyłącznie w obiektach komercyjnych kierując swoje wystąpienia do organizacji biznesowych, administracyjnych lub akademickich działających publicznie.

Co obejmuje cena degustacji?

Koszt degustacji obejmuje zarówno obecność prowadzącego jak i alkohol do degustacji, a także wypożyczenie specjalistycznego szkła i opcjonalnie obsługę kelnerską. Organizator eventu zapewnia lokal z salą przygotowaną w sposób umożliwiający prowadzenie degustacji na odpowiednim poziomie komunikacyjnym co omówimy z Państwem szczegółowo w przypadku dojścia do współpracy.

Zależnie od formuły eventu (duża liczba osób, nietypowa architektura lokalizacji) konieczne może okazać się także zapewnienie przez organizatora nagłośnienia lub obsługi kelnerskiej w miejscu prowadzenia degustacji. Konieczność taka może wystąpić w sytuacjach kiedy wyserwowanie dużej liczby kieliszków, dla dużej liczby osób, w dużym lub trudnym do nawigowania pomieszczeniu musi odbyć się w krótkim czasie.

Czy jest tylko jeden format degustacji?

Z uwagi na napięty harmonogram i ograniczoną liczbę degustacji prowadzonych przez Tomasza Milera, w tej chwili jedyna forma dostępnej degustacji to prelekcja w czasie której uczestnicy degustują. Prelekcja to format, w którym możemy obsłużyć do 200 osób. Format ten doskonale sprawdza się kiedy degustacja whisky jest jednym z „gwoździ programu” imprezy. Uwaga uczestników jest wtedy absorbowana na czas 1-2 godzin zacznie od oczekiwań organizatora.

Jakie są ramy czasowe degustacji?

Na imprezach, na których degustację trzeba wpisać w ściśle przestrzegany harmonogram dnia, może ona trwać minimalnie 45 minut. Pełna prelekacja trwa około 1,5-2 godzin zależnie od dostępnego czasu oraz zainteresowania audytorium wyrażonego pytaniami po degustacji (praktycznie zawsze po degustacji z audytorium pada wiele pytań).

Ile rodzajów whisky obejmuje degustacja?

Celem spotkań, które prowadzimy jest degustajca, a nie upojenie dlatego podajemy od 3 do 7 rodzajów whisky lub innych alkoholi zależnie od wybranego obszaru tematycznego degustacji.

Czy degustacja może odbyć się w każdym mieście?

Oczywiście! Degustacja może odbyć się w dowolnej lokalizacji wskazanej przez klienta.

Jakie warunki musi spełnić pomieszczenie do degustacji?

Pomieszczenie do degustacji powinno gwarantować swobodę i pewną intymność degustującym dlatego powinna to być osobna sala lub przestrzeń wydzielona. Aby w pomieszczeniu takiem mogła zaistnieć komunikacja, konieczne jest, aby nie było w nim ścian działowych, filarów na środku, ani nisko zawieszonych lamp. Każdy degustujący powinien mieć dostęp do stołu i dysponować przestrzenią o minimalnej powierzhcni kratki A4.

Warto dodać, że powyższe wytyczne mają bardzo ogólny charakter. Zdarzyło nam się także organizować degustacje whisky dla firm w ogrodzie lub w wynajętym wagonie jadącego pociągu…

Czy degustacja whisky to dobry pomysł również dla kobiet?

Tomasz Miler prowadzi degustacje wyłącznie na whisky wysokiej jakości, której Pani nie muszą się obawiać. Wiele przedstawicielek płci pięknej przekonało się w trakcie degustacji Tomasza Milera do tego, że smaku alkoholi mocnych można polubić.

Czy formułę degustacji można poszerzyć o upominki dla degustujących?

Tomasz Miler jest twórcą i właścicielem grupy Spirtis & Style, która obejmuje marki:

  • Miler Spirtis
  • Miler Menswear
  • Krest.pl
  • Manumi

To niezwykle dogodne, że klientom degustacyjnym jesteśmy w stanie zaproponować upominki lub zestawy upominków z oferty powyższych marek w bardzo dużej liczbie konfiguracji.

Co o degustacjach Tomasza Milera myślą klienci?

 

Koszt degustacji

Każdy event jest inny i choćby z uwagi na odległość od siedziby firmy Miler Spirts & Style (Poznań) oraz ogromny rozstrzał liczby uczestników degustacji, przedstawiamy wyceny indywidualnie.

Zapytania ofertowe

Ważne informacje
Praktyka pokazuje, że z uwagi na sezonowy charakter zapotrzebowania na atrakcje eventowe oraz natłok zajęć Tomasza Milera, w ciągu roku możliwa jest realizacja 20-25 degustacji dla firm. Niestety sprawia to, że wiele zapytań ofertowych nie dochodzi do skutku na podstawie samego terminu co nie wynika ze złej woli tylko z napiętego kalendarza.
Z tej przyczyny poważnie traktujemy jedynie zapytania obejmujące konkretną datę, lokalizację oraz nazwę firmy zamawiającej. Sugerujemy też możliwie duże wyprzedzenie w przesłaniu zapytania.
Zapytania ofertowe prosimy kierować do:

Dominika Lewandowska

Koordynator Eventów w Miler Spirits

tel. 735 975 212 | zadzwoń pod 735 975 212
e-mail: dlewandowska@milerspirits.com

Zapraszamy do kontaktu w sprawie organizacji degustacji dla Państwa firmy!

Agencje eventowe
Oczywiście możliwa jest także współpraca z agencjami eventowymi. W takich wypadkach o kontakt prosimy osoby sprawcze w strukturze agencji.
Ważną informacją dla agencji jest także fakt, że z uwagi na niewielką liczbę dostępnych terminów nie ofertujemy do procedur przetargowych.

 

Scroll to top
 

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco z nowymi
publikacjami na blogu
i otrzymaj za darmo e-book:
"JAK PIĆ WHISKY?"